tirsdag den 4. september 2007

Noch ein Date

Ude at gå i fælledparken - Det er min nye date trend, for det er praktisk, man bliver ikke fuld af nervøs energi og så får man motion samtidig.
Jeg mødtes med en mand med rygsækken oppe på nakken, let overbid og ellers "almindelig nydelig". Jeg skyldte ham vist en date. Han fangede mig på sms en aften, hvr jeg drømte om at blive nusset på ryggen af en der holder af mig.
Vi gik, vi snakkede om vore studier, og han snakkede meget om sig selv. Jeg brugte mit job inden for coaching (cirka) til at stille spørgsmål, så jeg selv blev fri for at tale. Og så tænkte ellers på mine møder i morgen.
Jeg er sikker på han er sød, men jeg orker ikke interessere mig for en anden pt. og han var alt for flink og nørdet. Min mor ville kunne lide ham! Sex kunne aldrig komme på tale.
Jeg er hjemme til tirsdags tema på DR2, og det er dejligt!
Hverken Madonna eller Luder.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

"med rygsækken oppe på nakken". Ha ha!
Fremragende billede. Kan nærmest se det for mig.

Men ellers lyder det som en fremragende date... Not.

Anonym sagde ...

Hmmmm ... ja jeg kender godt det der med ikke, at orke :)

Bliver i øvrigt MEGET visuelt forstyrret af det første billede på din blog - der er bare et eller andet over det :D