tirsdag den 11. september 2007

Har tyvstjålet en ide...

Forskerspiren skriver i dag om en fjollet test


Man kan tage en test på en norsk hjemmeside, og se hvilken historisk person, man ligner. Jeg kan virkelig IKKE lide mit resultat - jeg er bestemt ingen victorianer, når det drejer sig om seksualdiskurs, men alligevel blev dette resultatet:

Dronning Victoria

Du er en av tidenes mest kjente kongelige. Du har makt og status, men kanskje ikke egentlig de evnene som skulle til for å fylle stillingen din. De fleste lurer nok litt på hvordan du egentlig havnet i en så mektig stilling som du er i, og det er nok de som ler av deg bak din rygg. Men hvorfor skulle du bry deg? Du hersker over alle, uansett!

16.74% har falt innenfor denne kategorien.

bildetekst

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fjodor Dostojevskij
Du er en av tidenes største forfattere. Du har evnen til å skrive komplekse historier med dyp moral og innsikt i menneskers sinn og natur. Tankene dine er ofte mørke og dystre, men du tror på at det kan være håp for verden. Ta pennen fatt i dag og skriv et mesterverk!

2.84% har falt innenfor denne kategorien.

Det er jeg sgu egentlig glad for at være.

Frække Rikke sagde ...

@ Froggy

Åh ja! - jeg er misundelig... Jeg er bare en sur gammel dame, og du er en litteraturens superstar!

Anonym sagde ...

@Cherry
Tja. Havde du regnet med andet?
Du har måske ikke læst mit første forsøg som forfatter?
Det er da på min blog.

Anonym sagde ...

@Cherry
Kom til at lyde lidt for selvfedt.
Glemte lidt smileys og nogle *GG*. Indsæt selv.

Frække Rikke sagde ...

@ Froggy
Må jeg citere Nik & Jay? - "Fuck Janteloven!" *G*

Anonym sagde ...

Hader Nik og Jay.
De har de med at mishandle det danske sprog.
Sådan noget pisser mig af.
At de ikke kan finde ud af at bruge den rigtige form af hun og hende...
ARGH!!!

(ja. Jeg er gammel)

Frække Rikke sagde ...

@ Froggy

Jeg har første og andet album! :-) ...og det er ikke en joke!

Anonym sagde ...

Sørgeligt.
Respekten er borte... ;-)

Frække Rikke sagde ...

@ Froggy

Øv øv øv øv!

Hey - læser du ik lige mit indlæg om vrede mænd og kommer med et maskulint input, hvis du alligevel sidder og fedter rundt på blogs i de sene aftentimer som os andre? *G*