onsdag den 5. september 2007

Job


Jeg har et job i det offentlige. Og i dag - under et møde med chefen - gik det virkelig op for mig at jeg ikke gider det mere. Jeg gider ikke at det konstant er et ressourcespørgsmål om arbejdspladsen kan belønne de ressourcer, som jeg stiller til rådighed. Så nu er jeg officielt jobsøgende.



Vil forsøge at finde job inden for mit fagforbund (noget projektlignende) eller inden for undervisning... Sender uopfordrede ansøgninger ud til mit netværk sidst på efteråret. Ja, det er det jeg gør. Vedtaget.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Held og lykke.
Jeg vil også snart have et nyt job.

Cherry sagde ...

Hæhæh, tak, det kunne være vi skulle lave et jobsøgnings-workshop-forum *g* ;-)

Anonym sagde ...

Deal.
Jeg har planer om at gå i gang, så snart jeg har fundet mig et sted at bo.

Cherry sagde ...

Hahah, ja, sådan er det også ldt for mig ;-)

Anonym sagde ...

Er du også boligløs?
Stenet?
Har en lejlighed på hånden, som jeg ikke har råd til alene.
Lad os rykke ind der sammen. Så er der rig mulighed for at lave det jobsøgnings-workwhop-forum.
*GG*

Cherry sagde ...

Haahahhaha, Er det på Nørrebro, så er det lige før jeg er in ;-)

Anonym sagde ...

Desværre.
Det er på Teglholmen.
Til gengæld er det en fed lejlighed - helt ny.

Eneste problem er at der kun et soveværelse. Så vi må dele... *GG*
Pjat. Der er to.

Cherry sagde ...

Uuuhh, du lokker gør du ;-)

Anonym sagde ...

Yes I do.
Sådan er jeg... En lokker. ;-)