søndag den 9. september 2007

Martin Krasnik

...er min nye yndlingsjournalist. Han havde en høj stjerne hos mig i forvejen, men nu da han har skrevet en artikel i Weekendavisen med de usigelige, politisk ukorrekte ord: Måske(!) er muslimer teorrorister, fordi koranen så ufatteligt mange steder opfordrer til hellig krig og dræben af vantro, er han min favorit... Desudn påpeger han, at i modsætning til andre religioner, der også kan tolke disse budskaber ind i deres religiøse skrifter, har de øverste herrer - imamer mv. - ikke taget afstand - og tager fortsat ikke skarp afstand - fra drab og terror.



Jeg siger ikke jeg giver ham ret, for jeg har aldrig læst koranen eller interesseret mig frygteligt for islam, men det er fandme stærkt gjort at træde frem mod alle politisk korrekte røster og bringe et usagt perspektiv ind i debatten! Sådan Martin Krasnik!

(udlægningen af MK's udsagn er min, ikke et citat)

Ingen kommentarer: