torsdag den 13. september 2007

Om min blog

Lenore skriver i dag om, om man skal holde sig til et enkelt emne på sin blog. Det affødte en masse selvhøjtidligt ævl fra min side, som jeg så - i min rødvinsrus - også synes jeg vil bringe her. Det handler nemlig om min blog.

"Hmm, jeg synes faktisk det er et utroligt spændede emne du her smider på bordet. Jeg får klart flest kommentarer og læsere, når jeg skriver om sex, og noget af det, der morer mig mest og interesserer mig meget, er at skrive om sex. (Prøv at sammenligne mit korte indlæg om journalisten Martin Krasnik og mine indlæg om kvindesex *G*)
Det sjove er så, at jeg faktisk ser min blog som politisk - seksualpolitisk vel at mærke - inden for et område, jeg synes, vi skal være mere liberale indenfor, og hvor det er kvindernes tur til at tage teten og sige: Jeg er madonna, men også luder.
Jeg synes det er ekstremt vigtigt fordi kvinders forventede seksualitet smitter af på samfundets, mændendes, institutionernes og statens syn på kvinder (og også på forvirrede, såkaldte feminister som Reden og Leonora Christine Skov).
Når det så er sagt, er mit sexliv så skjult en del af mit hverdags liv, så kun få ville kunne afsløre min sande identitet, når jeg holder mig til det.
Men overordnet: Jeg skriver dagbog på nettet. Jeg skriver, fordi jeg har behov for det og får meget ud af den sparring uden fordømmelse af min "sande person", der hører med. Jeg skriver, når jeg har det skidt og hvis jeg er rigtig glad og i alle tilfælde af den simple grund: mit liv er sjovere, når jeg får tømt hjerne- og hjertedepotet på min blog.
Til sidst vil jeg bemærke, at jeg - ligesom Froggy - har lyst til at skrive mere om politik, medier, kommunikation, sprog og meget andet, og jeg overvejer det ofte i løbet af dagen, men når jeg så kommer hjem efter job og studier gider min hjerne ikke helt være med ;-)

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sejt!
Jeg er nævnt i et blogindlæg, der på et eller andet plan, også handler om sex.
Jubi!
;-)

Frække Rikke sagde ...

Hahahahah, du trænger så meget til sex. Har jeg nævnt sexdating.dk? *G*

Anonym sagde ...

Tja. Måske gør jeg det.
Og nej. Jeg ved da ikke, hvad sexdating.dk er for noget.
Jeg er jo en oæn ung mand. Måske... *GF*

Frække Rikke sagde ...

Hæhæ, du kan jo kigge derind ;-) Det er de ting i livet man IKKE gør, man fortyder, ik? ;-)

Anonym sagde ...

Har du aktier i det der firma?
Vi kan jo ikke alle gå derind.
Og har du ikke læst mit indlæg om sidst, jeg var i nærheden af en form for netdating?
http://bloggefroe.smartlog.dk/respekt-post111830

Frække Rikke sagde ...

Jojo, jeg har læst det Froggy, og jeg tror også du er for flink til det forum. Du er en af de typer, der ville ende hos mig fordi jeg er så flink ved mændende ift. de øvrige kvinder derinde (er min uforbeholdte mening :-D )

Anonym sagde ...

Aha.
Jamen. Hvis jeg alligevel ender hos dig, så lad os da springe dating.dk-leddet over og bare finde ud af noget her? *GG*

Frække Rikke sagde ...

@ Froggy

:-P

Anonym sagde ...

;-*

Anonym sagde ...

Hey... der findes private chatrum til sådan noget! ;) Get a room...

Anonym sagde ...

@Lenore
We did.
Men måske skulle vi have været i det samme. For der var sgu lidt kedeligt, hvis jeg nu skal være ærlig.