fredag den 21. september 2007

1, 2, 3 ... mænd

1
Jeg er så afslappet i dag, som jeg ikke har været en hel uge - helt udmattet faktisk. Jeg havde nemlig en ny mand på besøg i går: Tømren. Tømren har blå øjne, små søde lyse krøller, et svingende jysk og en lækker firskåren krop med solbrun babyhud og markeret mave, bryst og arm. Meget fræk sammensætning! Han er ikke meget højere end mig, og jeg er lav, men da jeg inviterede ham ind under min dyne tog han om mig, som en rigtig mand, og det føltes som om han var den højeste, bredeste mand, der nogensinde havde været i min seng. Han spillede min krop, som havde han øvet sig på samtlige stringe i årevis. Der var ingen kinks, ingen perversitet, ingen grænseoverskriden, ingen nasty kommentarer - det var god, gammeldags, grundig sex. Og det var lige det jeg manglede! Han kunne i lang, lang tid, hårdt og hurtigt og af flere omgange - en rigtig duracellkanin. Han ramte alt det han skulle og var grundig og givende. "Hvad skal man med kinks, når det grundlæggende kan være så godt?" tænkte jeg bagefter...
Åh, jeg glæder mig til han er på øen igen næste uge.


2
Betjenten, som jeg har set en del gange, var meget stille med sin ønsker, lyster og kinks i starten af vores forhold, men nu har han fået munden på gled - specielt på tekst. I morges sendte han mig en fræk, fræk sms midt under en forelæsning, der fik mit ømme skød til at give et lille ryk. Han er ved at være tændt på tanken om at dominere mig, efter jeg har vist ham, hvordan det skal gøres ved at dominere ham. Nu får jeg frække smser om, hvad han gerne vil udsætte mig for. Betjenten har nattevagter for tiden, men vi skal være nøgne hele dagen søndag under hans dyne, før han skal på vagt.

3
Jeg er forelsket. Og jeg hader at være forelsket. Jeg hader det! Det er i min underviser. Og jeg tror det er lidt gensidigt, usandsynligt som det kan lyde. Kan ikke beskrive det, for det vil være for let at genkende scenariet. Men jeg fik i hvert fald et stærkt indtryk af, at han havde en interesse i mig - men det kan selvfølgelig være min faglighed, men det håber jeg ikke! Men hvad fanden gør man - det er min underviser?! Og så står jeg og bliver småjaloux, når han taler med andre studerende.
Det værste jeg har prøvet i mit liv er forelskelse og ulykkelig forelskelse (begge dele!), og det er desværre ikke udtryk for et liv uden gnidninger, kriser og store, sorte perioder.

Sex er bare lettest!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Oooooh .... så håndværker- OG politi-sex? Så er de mest basale fantasier da vist dækket :D

Skal selv have besøg af min yndlingsfantasi idag - intelligent akademiker tøs - der er tegn på, at under den rolige overflade, at pæn pige gemmer der sig en rigtig dirrrrrrty girl.

God fornøjelse - og jeg håber du finder ud af det forelskelses-halløjsa - det er da noget rod, at blive involveret med en underviser ;)

Lenore sagde ...

Hmm.. men er der ikke også en fantasi i det med underviseren? Altså, det er selvsagt ikke alle undervisere, der er lige tiltrækkende. Men det kan da godt være frækt.

Men noget rod, hvis der er følelser i det. Med mindre altså, det er den store kærlighed. Så skid hul i det hele og go for it. ;)

Frække Rikke sagde ...

@ Rovdyr

Håber du har dig en deeeejlig fræk nat ;-) Det er da dejlig at vide, at der er nogen, der har en yndlingsfantasi, der indebærer en intelligent akademiker tøs... Så er der da håb forude for os (hvis jeg kan tillade mig at placere mig i sådan en kategori ;-) )

@Lenore

Nej, underviser er egentligt ikke en af mine kinks... Det her har at gøre med manden inden i underviseren (desværre!). Jeg vil have ham - jeg vil snakke med ham hele natten og bare ligge og stirre på ham, mens han sover; jeg vil overraske ham med picnic på gulvtæppet og servere ham morgenmad på senge; kort sagt: Jeg vil føde hans børn! (Ja, det er helt derude jeg er, og jeg er ellers bare aaaaaldrig forelsket!!!).
Og ja, jeg går efter det, men jeg kan slet ikke være mig selv i hans selskab, og han er også helt nervøs i mit. Det er forøvrigt ikke første gang jeg har haft en flirt kørende med en underviser :-P - Men denne gang SKAL det bare være noget andet end en flirt!
Jeg ved ikke lige hvordan jeg griber det an, men gribes det skal det... Jeg ser ham dog ikke de næste to uger :-(
(Gode ideer modtages med kyshånd)

Anonym sagde ...

Fantastisk smuk blog du har. Ærlighed omkring lysten til erotik og sex. Det har vi alle jo, men den smuk og pirrende her. MEGET.

Anonym sagde ...

Har lige kikket i din linksamling. Den svenske Isabelle, det var da de smukkeste billeder hun har.

Frække Rikke sagde ...

@ Kontorchefen

Tak tak tak tak tak! ;-)