tirsdag den 11. september 2007

Vrede unge mænd?!

Efter en kort dag på jobbet og få ærinder har jeg udnyttet (i bogstavelig forstand) resten af timerne i dag til at sidde på nettet. Jeg har surfet og mailet og blogget og chattet...
Her til aften gik der så lidt lir i mig, og jeg synes, jeg skulle prikke til nogle af mine sexdatingkontakter, som jeg er på messenger med og webflirte lidt. 2 var spritnye kontakter, som kontaktede mig. Den ene lagde ud med at brokke sig over, at der ingen seriøse kvinder var på sexdating, og den har jeg hørt så mange gange, at jeg ikke kan sige andet end "Ja, det må være lidt træls at være mand derinde engang imellem, når man sjældent får svar", hvilket bare fik ham til at uddybe, HVOR hårdt det var. Den chat sluttede.
Den næste kontaktede mig og flirtede lidt. Det var en hyggelig chat, men da vi kom til den fiktive del omkring hans ankomst hos mig og al den lir, der så skulle foregå, gjorde jeg kort opmærksom på, at det var en dejlig fantasi, men at det - som der står i min profil - ikke er aktuelt pt. Han blev sur; sagde: "Ja, jeg sagde sgu da heller ikke, jeg stod uden for din dør lige nu" og loggede af med det sammen. OKAY!
Tredje mand kontaktede mig for at høre, om jeg ikke ville mødes. Jeg gjorde igen opmærksom på min profil, der meget klart siger, at mænd er dejlige og at jeg ikke vil være en narrefisse, så jeg melder klart ud: er til weblir pt, da jeg leder efter mere ude i "virkeligheden". Han ærgrer sig, forklarer mig hvor hårdt det er at være mand på SD og i verden generelt. Vi kom dog væk fra emnet og fik en lille fræk chat kørende, til han skulle til fodbold.
Efter endelig at have fået lidt medvind i de erotiske sejl, spejder jeg efter en anden af mine chatbekendtskaber, som med det samme spørger om jeg er "frisk". Jeg referer igen til det, han godt ved - nemlig at jeg pt. kun er til weblir - og efter lidt pressen på - på en aldeles ucharmerende vis - "råber" han (hvis man kan chat-råbe?!) "NARREFISSE"; "SKRID VÆK MED DIG" og meget grimmere ting. Han er selvfølgelig blokeret nu - hvor meget fejl kan man tage af mennesker?

Efter sådan en dag tænker jeg en del, og jeg blev faktisk ganske ked af den behandling, og begynder at tænke over, om jeg har fortjent at blive kaldt grimme ting? Jeg melder altid klart ud for netop IKKE at være en narrefisse, for sådan nogen har jeg det selv svært med i både mande- og kvindeforklædning. Men er det virkelig så hårdt at være mand? Lægger de meget under for nogle kvinder, der så viser sig bare at spille et spil med deres hoveder som terninger? Og bør jeg gøre noget andet for at bevise, at jeg ikke er sådan (i hvert fald ikke med bevidst vilje?!).
Kan jeg gøre andet, end det jeg gør? Eller handler det i virkeligheden om at kvinder har hugget rettighederne til at opføre sig som prinsesser OG være aggressive og dyrke den amerikanske serielle datingkultur - måske uden at vi har gjort mændene opmærksomme på det? Er den moderne kvinde (hvis det er mig?!) bare for meget?

Efter alle disse spørgsmål dukkede op i mit hoved kom jeg til at tænke på hvordan denne blog mon tog sig ud set fra (den mandelige?!) læser(en)s side... Det ser måske ud, som om jeg er ligeglad med mænd - at jeg skifter dem ud, som andre skifter karklud, men lad mig da go on record: Jeg leder lige nu efter en mand, der kan rumme mig, og som jeg kan få et dybere forhold med end en enkelt sexdate tilbyder. Når jeg bliver vild med en mand, drømmer jeg om mit bryllup og om børn og om den tale min bonusfar skal holde til mit bryllu. Jeg ser mig selv sidde i en rokkestol og læse passager af bøger op for min mand, når jeg bliver pensioneret. Jeg drømmer om det hele, men ved siden af drømmer jeg også om god sex og er bevidst om hvor fantastisk mit liv er, når jeg er så heldig at dejlige mænd vil dyrke sex med mig. Jeg synes mænd er vidunderlige, og når jeg fx ikke kontakter Mr. T. igen er det, fordi jeg kun tror der MÅSKE kunne være noget mere mellem os, og det vil jeg ikke tilbyde ham, hvis han er mere sikker på sin tiltrækning af min person (hvilket han giver udtryk for at være).
Jeg vil hellere såres end såre, for jeg har en mørkegrå samvittighed.

Hermed dagens manifest!
Cherry


PS Jeg endte selvfølgelig med at protest-onanere mig til 2 orgasmer efter at sidste mand på dagens program havde svinet mig til. Han kan blokere mig på messenger, men han skal ikke have lov at blokere mine orgasmer, så jeg gav den hele armen (skal ikke forstås bogstaveligt! ;-)

24 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder alt sammen meget fair - det kan da godt være man kunne få indtrykket af, at du er lidt brug-og-smid-væk typen af din blog, men hvad fanden, det er der jo så mange mænd der også er, så selv hvis det var tilfældet ville du vel allerhøjst bare udjævne odds lidt :)

Det er da helt ok, at søge en der kan rumme dig - ligesom det da også er helt ok bare, at være til lidt netlir og ikke mere - personligt foretrækker jeg telefonsex når jeg er i det hjørne, men hver sin lyst.

I øvrigt lyder det da til, at man bør sende en rulle tudekiks over på øen - KÆFT nogle whinere du webflirter med :D

Frække Rikke sagde ...

@ Rovdyr

Tak for kommentaren.

Den der med at mange mænd også har opført sig sådan i tidens løb er en ringe trøst, for så bliver vi der hvor vi altid har været: mændene og kvinderne mod hinanden... Det kan godt være jeg er idealistisk, men hvorfor kan vi ikke bare være mennesker?
De her mænd sætter jo netop mig ind i båsen "kvinder" og så skal jeg høre for en masse mine såkaldte "medsøstre" har udsat dem for, og det kan jeg jo ikke gøre meget ved. På sammen måde kan de heller ikke gøre ved, at en bunke mænd har benyttet "datingkulturen" til deres fordel uden at fortælle kvinderne om det.
Vi kan ikke blive ved med at dele den sociale verden op i køn, kan vi?!

PS Ja tak til tudekiksene - mon de kan formidles gennem nettet ;-)

Frække Rikke sagde ...

@ Rovdyr

Det kunne være fedt, hvis du skrev et indlæg om nutidens maskulinitet ;-)
...skal snart til foredrag om emnet, men lidt hverdagsrefleksion er altid et hit!

Anonym sagde ...

Du har da ganske ret - to fejl gør ikke ret og alt det der - men jeg synes sgu ofte mine kønsfæller tuder og vræler når det engang i mellem er tøserne der ikke behandler dem som de forventer, at de skal.
Jeg tror ikke det med kønnene går væk - der er for megen historie og forskel til, at det ikke vil have en indvirkning.

Du kunne fremskaffe et billede af en rulle mariekiks og sende det til piverne? Jeg har en rulle af dem på mit kontor til uddeling some vræle-kiks når folk piver for meget :D

Et indlæg om maskulinitet? Hmmm .... ja det var da slet ikke så dårlig en ide - det kunne da i hvert fald være et godt debat oplæg.

PS: Nu sidder jeg i øvrigt og overvejer om du mon bare er drønfræk til sådan noget lir - men jeg bliver nok bare påvirket af dine billeder ;)

Anonym sagde ...

Det er måske fordi, at alle de der mænd mener, at lige netop DE er guds gave til kvinderne - og derfor vil du selvfølgeligt ændre mening, når de har åbenbaret deres storhed for dig. Når du så ikke falder i svime, er de vel med rette fornærmede?? :p

Frække Rikke sagde ...

@ Lenore

Tak for et godt grin! Det var jo der hun lå begravet! Hahahaha

@Rovdyr

1. Selvfølgelig er jeg knaldfræk under weblir :-D

2. Man skal aldrig sige aldrig - jeg har altid været så naiv, at jeg tror på man kan ændre verden

3. Bare for ikke at være en narre-blogger, så kan jeg informere om at jeg også har opfordret Human Stain til at skrive om manden i 2007! (Skal jeg sende et billede af en kiks? *G*)

Anonym sagde ...

@Cherry: Narj - jeg kan komme på andre ting du gerne må sende billeder af, men generelt tilhører jeg ikke den pivende art ;)

Frække Rikke sagde ...

@ Rovdyr

Du må kigge på blogbillederne, må du! ;-D

Anonym sagde ...

@Cherry: Ja det siger du jo ;)
Men bare fordi det er det du siger forhindrer det jo ikke mig i, at spekulere - og nu er jeg jo vild med private frække billeder :D

Billedet af din bagdel kunne i øvrigt sagtens få en plads i min mentale "wank-bank"

Frække Rikke sagde ...

@ Rovdyr
Det er da vist ved at udvikle sig til en af de der weblir-tilfælde det her *G*. Og jeg vil da godt lægge røv til din wank bank, så go ahead HAHAHA

Anonym sagde ...

Ah det kvalificerer vist ikke som lir - det er vist bare lidt venlig-sindet skyden frem og tilbage med ord :)

Anonym sagde ...

... men det er da også ok - jeg har på fornemmelsen du giver igen lige så meget som du får ;)

Frække Rikke sagde ...

Ja, jeg skyder lige fra hoften... eller g-punktet, men så går det sgu hårdt for sig *GG*

Anonym sagde ...

Ja du er jo en ambitiøs ung kvinde med kanter - det må formodes det går hårdt for sig ind i mellem ... faktisk har jeg svært ved, at forestille mig, at det ikke ville gå hårdt for sig hvis nu .... hmmmm ;)

Anonym sagde ...

Nå. Jeg er så blevet opfordret til at skrive noget mandigt.

Jeg giver Lenore ret.
Vi mænd har det med at tro, vi er guds gave til seksualiteten, mens det i virkeligheden kun er ganske få af os, der er det i virkeligheden.
Så når vi har slasket pikken frem (går ud fra, at vi taler om noget med webcam - hvilket jeg ikke selv har noget af), så er det da at forvente, at man bliver inviteret over til en ridetur eller noget i den stil.

Når det så er sagt, så er det sgu meget små mænd, der ikke fatter hvad et nej betyder. Slet ikke når man fra starten har fået at vide, hvad målet fra kvinden side er.
Og at overfuse vedkommende er sgu da fucked up.
Svarer til, at jeg på en bar inviterer en pige med på toilettet for at opleve det bedste, hun nogensinde har prøvet.
Hun siger ja, men ombestemmer sig, da der er kø til toilettet. Vi har godt nok kysset og jeg har taget nok på hende til at have jern på.
Skulle jeg så overfuse hende?
No fucking way.

Men hey. Hvad fanden ved jeg. Jeg har aldrig været på Sexdating.

Frække Rikke sagde ...

@ Froggy

Tak fordi du tog teten.
Det er rart at høre at jeg ikke er gået helt galt ift. kommunikationen. Men er I mænd lidt primitive, når I forventer et helt langt fast mønster, der skal udspille sig efter et enkelt signal? - Eller må vi kvinder bare lære at forstå, at sådan hænger tingene sammen?

(Og selvom man ikke har været på sexdating ved man en masse om det. Der er jo bare mennesker bag en skærm, og i følge min erfaring gælder stort set de samme regler som ude i den store, uhåndgribelige virkelighed!) ;-)

Tak du!

Anonym sagde ...

@Cherry
Froggy tager altid teten.
For Froggy er all man.
Wanna try it out? *G*

Og ja. Selvfølgelig er det det samme foran skærmen og ude i virkeligheden.
Har bare aldrig dyrket den form for interaktion mellem mennesker.
Er bange for, at jeg ville blive alt for populær...

Anonym sagde ...

@Cherry
Hov.
Glemte lige.
Nej. Det skal da helst ikke være fastlagt efter mønster.
Der skal være rig plads til improv.
Både i forførelsen og i selv akten. Hvad enten det er på telefon, web eller IRL.
Så meget ved jeg da.

Frække Rikke sagde ...

@ Froggy

Ja, men din charme kan det jo gå heeeelt galt!

Anonym sagde ...

man kan jo ikke gøre for at man har charme
og at man tænder frøkner og så fruer
man kan jo ikke gøre for at man har charme
man kan jo ikke gøre for det kan man.......vel?

Frække Rikke sagde ...

@ Åh, en seranade, du ved da lige hvad kvinder mangler ;-)

Anonym sagde ...

Jeg tror da, at endog rigtigt mange mænd har det helt godt med, at tingene altid foregår efter nogle bestemte mønstre fordi det så er så nemt, at følge med - jeg tror det skyldes almindelig ladhed mere end noget andet.

Og så er der da også indlejret nogle forventninger i det her - at nogle mænd forventer, at tøserne smider trusserne hvis de gør det og det - fx den gode gamle traver med, at en kvinde vel nærmest er forpligtet til, at sexe hvis man har betalt middagen.

Anonym sagde ...

Selvfølgelig.
Ved da, hvordan man behandler en kvinde, så hun føler sig som en ... ja. Kvinde.

Frække Rikke sagde ...

@Rovdyr

Ja, det kan der måske være noget om. Kommer til at tænke på en middag fra mine yngre dage, men den vil jeg vente med at skrive om, for nu er jeg træt og har siddet med min computer i skødet i 8 timer kun afbrudt af en hjemmelavet burger, der ville ned i min mave.
Vil lige tænke mere over den med signalmønstene og se om det er her vi finder kimen til kommunikations- og forventningsforskelle mellem mænd og kvinder...
Godnat til frøer, løver og rovdyr!