onsdag den 5. september 2007

Diverse - og en ny mand

Jeg har lavet en lille voxpop i højre side. Stem på om man er kold i røven og siger tingene som de er, eller om man lader det hele løbe langsomt ud i sandet eller bare holder helt op med at svare, når man skal afvise det andet køn (eller sit eget, hvis man er homoseksuel!)
Jeg kan afsløre, at jeg selv stemmer for at lade tingene løbe ud i sandet, og han ikke fanger et hint, så tier jeg bare stille. Hvorfor er jeg sådan en kælling? - fordi jeg foretrækker at blive afvist på den måde selv!

Mr. T.
Jeg har skrevet sammen med en fyr i lang tid. Han er phD-uddannet og ude i den rigtige verden og tjene rigtige penge. Han er meget ærlig, men også en smart ass, der kommer de rigtige steder og er en nørrebro-drengerøv i 30erne (Oh no!). Han har en tør humor og er enig med mig i at forhold er noget, der efterhånden kun kan presses ned i én type kasse - og den kasse er så kedelig! Vi leder begge efter det-der-midt-imellem, hvor man ikke lover hinanden mere end man kan holde, men hvor man nyder hinandens selskab og giver hinanden omsorg. Hvordan det så skal kunne føres ud i livet ved jeg ikke, men vi kunne jo starte med at møde hinanden. Han kommer til take away og film på lørdag.




Jeg er ikke til sexdates for tiden. Faktisk ikke til megen anden sex end den jeg udøver alene under dynen hver aften med et vibrerende plastikstykke let presset mod min klit. Og det er dejligt; Dejligt intimt og trygt og behageligt - og sådan skal livet jo også være engang imellem!

Ingen kommentarer: