søndag den 16. september 2007

2 ting

1. Til en forelæsning med en studerende-præsentation den anden dag tog jeg mig selv i at forestille mig at jeg skubbede denne her mus af en bebrillet engel med kruset hår op ad tavlen og tilfredstille hende... Igen vil jeg påstå jeg ikke er til kvinder, men jeg forestiller mig tit hvordan det må være at være mand og bare tage en kvinde. Jeg tror nu mere det er en projicering af mig over i kvinde der bliver taget, der tænder mig, hvis jeg må tillade mig at afstedkomme en freudiansk analyse?!

2. Mr. T. kommer i aften. Vi skal se forbrydelsen! Men egentlig håber jeg på, at vi skal råbolle i stedet for, for det er tiltrængt! Han er godt nok så smal og spinkel at jeg kunne knuse ham mellem mine runde lår, men derfor kan han vel godt være lidt af et animal... Forhåbentligt!

Hermed søndagens unuancerede indlæg, og nu står jeg op!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvis man nu skulle knuses, så var det værste sted vel ikke mellem dine lår? ;)

God fornøjelse med bolleriet.