søndag den 9. september 2007

Datingekspert?

Jeg er i en kommentar blevet kaldt datingekspert og spurgt hvor jeg fanger de mange fisk. Her er mit svar:

Jamen jeg tager da imod den titel med kyshånd; Synes også jeg er ved at have lidt erfaring. Tog mig selv i at planlægge dates efter hvornår det er sundt igen at vaske hår *g*.
Og hvor jeg støver dem op? Faktisk så har jeg mødt dem jeg dater for tiden på sexdating, men mange af dem har bare været der et stykke tid for sjov og har fundet ud af, at de ville noget mere. Hvis man får interesse for nogen på sexdating inviterer man dem typisk over i messenger og "lærer dem at kende". Der finder man ud af, om det er madonna eller luder, man har fanget og alt efter humør går man efter det ene eller det andet.
Jeg er altid på sexdating, men det svinger om jeg leder efter det ene eller det andet. Pt. leder jeg kun efter billedbyt og chat/webcam/telefonsex, fordi jeg ude i virkeligheden prøver at finde en, der kan give mig god sex og mere ;-)



De datingsider, jeg har været på på nettet (en 3-4 stykker), afspejler nærmest en underverden af mærkværdige personer, seksuelle tilbøjlighder og afvigende manøvre - og derfor er de fantastiske! Skønt de afvises som overfladiske og fortsat er tabubelagte hos konservative, diverse kæresterpar og puritanske singlekvinder, så emmer de af autencitet. Særligt min yndlingsside sexdating.dk er genial, fordi folk er hudløse, lige på og sårbare fra start til slut; Det bliver de nødt til, hvis de skal overleve det forum (hvor kvinderne desværre - for mændene - er i enormt mindretal!). Det er en meget hudløs og humoristisk dialog man oftest har med diverse kvinder, par og mænd derinde. Og ja, kvinder og par skriver til mig om jeg ikke har lyst til at møde dem, selvom jeg ikke har segmenteret mig til disse målgrupper derinde, og det tager jeg som et kompliment. Mon jeg siger ja tak en dag?

Den værste datingside jeg har været på er elitedaters.dk. Alle profilerne har de her elementer:
- i 30erne
- karrieremindede (evt. studerende on the side)
- træner 3 gange om ugen
- nyder mad og rødvin, men kan også godt lide at gå ud med vennerne
- har været ude at rejse i lang tid/bo i udlandet
- er træt af at lede på diskoteker

GAAAAAAAAB! - Så skriv dog noget uden for kassen! De dates jeg har haft herfra, har blot gået ud på stort set at ridse mit lange CV op, fortælle om hvad jeg brænder for ved mine jobs og studier og definere mine fremtidsplaner - Lige efter bogen! Nøj, det var kedeligt. Så hellere "rigtig date" mænd fra sexdating.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hmm.
Var nu ikke fordi du skulle svare. Men tak alligevel.
Synes bare det er imponerende at have date nåde lørdag og mandag.
Men det er nok bare mig, der er gammel og sat. Who knows.
Har prøvet det der dating.dk, men droppede det fordi jeg simpelthen blev så sur over at man ikke fik svar på sine "breve". Kunne se de blev læst, men kvinderne kunne åbenbart ikke overskue at trykke på den knap, der hedder standardsvar, selvom den er lige ved siden af "tilbage"-knappen.
Nå. Nevermind.
Må finde ud af et eller andet eller bare invitere dig ud - hvis du kan finde tid til det. *GG*

Cherry sagde ...

Hæhæh, ja, mænd har det rigtig svært inde på diverse datingsider, og de fleste kvinder får så meget post, at de ikke kan overskue at få sendt et pænt svar tilbage. Det handler om at være kortfattet og original og sød i den første mail man sender.
I perioder, hvor jeg søger "sexpartner" på sexdating kan det lykkes mig at få op til 50 mails i døgnet, så vi kvinder har det lidt for godt i netdatingverdenen.
Du kender min blog, så du får nok ikke sådan liiiige mig til at møde dig ude i virkeligheden *G*

Anonym sagde ...

Jamen...
Når der er et knap, der sender et standardafslag retur, så kan det da ikke være svært.
Nå. Nevermind.
Og nej. Det var nu heller ikke seriøst ment.
Ville så absolut ikke være fedt at læse en hudflettende analyse af mine fantastiske evner ud i kys og sex bagefter. Det vil mit, i forvejen store, ego slet ikke kunne klare.
*HAHAHAHAHAHAHAH*

Cherry sagde ...

@ Froggy

Jamen, her sad jeg jo lige og tog det som et kompliment, at en mand der havde adgang til mine snuskede sider kunne finde på at invitere mig ud! *G*
Tak for dine kommentarer - de får mig fortsat til at smile!

Anonym sagde ...

Hvem siger, at jeg ikke mente det, men blot blev nødt til at camuflere afslaget og lade som om jeg da var helt ligeglad? *G*

Cherry sagde ...

Nååååh, så det var stoltheden, der kom op i dig *G*

Anonym sagde ...

Hmmm .... burde adgang til dine "snuskede sider", som du kalder det, ikke netop være et betragteligt incitament til, at invitere dig ud Cherry? :D

Anonym sagde ...

Jeg var nu mere interesseret i at snakke politik.
Hvis Cherry kunne overbevise mig om at vi, i Danmark skulle gå over til en flatrate-skattemodel uden nogen form for personlige fradrag, for at kunne bevare vores velfærdssamfund, så ville jeg overveje at give hende mulighed for at spise frølår senere på aftenen...
*GG*

Hmm. Mon jeg er lidt beruset lige nu?

Cherry sagde ...

@ Rovdyr

Hmm, jeg tror nu fortsat på at de fleste mænd kun kan forelske sig og give sig hen til en "madonna", og den side jeg primært fremstiller af mig selv i min blog er "luder". Er jeg gammeldags? Er jeg helt forkert på den? I min verden bliver mænd 40 før de kan takle en ambitiøs succesfuld kvinde med stor hang til sex. Derfor min kommentar om de snuskede ludersider af mig

@Ham med frølårene
Ja, mon du er lidt beruset lige nu? Men en bid frølår er da lidt af et tilbud, og selvfølgelig kan jeg overbevise dig om at en mere liberal skattepolitik er vejen frem! *G*

Anonym sagde ...

@Cherry
Drikker jo ikke. Så beruset er jeg nok ikke. Men lidt overtræt er man vel altid.
Og du kommer bare an. Jeg har både delikate frølår og skal da gerne pille dine synspunkter fra hinanden...
Bring it on!
*G*

Anonym sagde ...

@Cherry: Tjaee - det kan tænkes du har ret - selv har jeg dated og sexet "ambitiøs succesfuld kvinde med stor hang til sex" siden jeg var omkring 25 :D

Anonym sagde ...

hej.. skatter.. vi du er med på noget frækt så ring til 27587544