mandag den 10. september 2007

Onani

Jeg har onaneret siden jeg var omkring de tolv. Jeg kan huske at min klassekammerat fortalte mig, at hun nogle gange satte sig ned i bruseren og lod strålerne ramme hendes mis, og så gav det sådan nogle trækninger. Hun sagde det med strålende øjne. I samme periode læste jeg en serie teenagebøger. Den første hed "Pigeliv" og hele serien handlede om pigen Livs vej gennem puberteten. Liv lod også bruserens stråler ramme hendes mis til det rykkede i hende, og jeg blev enig med mig selv om, at der måtte være et eller andet der, jeg gik glip af. Jeg fandt meget hurtigt ud af hvordan jeg fik dejlige trækninger ud af bruserens stråler - det er vel et dyrisk instinkt, der gør det så let?! I mange år derefter brokkede min mor sig over mine meeeeget lange bade og al den spildte vand.
Da min 18års fødselsdag blev afholdt - med sextema naturligvis - blev jeg foræret en pocket massager af et par drengevenner, der ofte havde hørt min mund udtrykke slemme ting, mens pæne piger holdt sig for ørene. Lomme-massageapparatet skulle være rigtig godt at have med på lange ture, hvor man tenderede til ømnakke, men jeg forstod godt hvad jeg skulle bruge det til.



Næste dag lagde jeg alle mine gaver ud på gulvet for at fotografere dem til evigt minde. Min mor så også alle gaverne, og derefter forstod hun vist godt hvorfor vi pludseligt sparede penge på vandregningen, men til gengæld brugte flere batterier. Hun forstod også, at jeg ikke altid kunne komme løbende ned ad trappen i det øjeblik hver eftermiddag, hvor hun råbte "Jeg er hjemme. Skal du have kaffe?" Det er ved at være 7 lommevibratorer siden, jeg sidst hørte hende råbe det.
Først de seneste par år har jeg forstået glæden ved en dildo. Før var jeg tilfreds med udelukkende klitstimulation, men jeg begyndte mere og mere at føre min lille vibrator ind i mig efter jeg var kommet, fordi det var som om der manglede noget - der manglede fyld.
Så snart jeg erkendte dette nye behov - og det gik hurtigt - sendte jeg med netduen bud efter en gummidildo. Den var enorm og min veninde fik lov at døbe den, men jeg blev aldrig så gode venner med den, at jeg kan huske dens navn. Mændene derimod var meget forelsket i den, især når du kun kunne se en meget lille del af den.
En ny blev indkøbt; en flot sort-guld farvet en i hårdt plastik med en spids formet som lige præcis til mit g-punkt. Og mine orgasmer blev forspillet og efterspillet med min nye ven.

Orgasmer er vidunderlige, og jeg tror aldrig jeg har fået én orgasme der lignede en anden 100%. Nu om stunder holder jeg min guld-ven oppe mod mit g-punkt, mens min lommevibrator stimulerer min klit, og BA BA BA BA BAAAA - I'M LOVIN' IT!
I dag fik jeg en vidunderlig orgasme, så nu vil jeg prøve at fange et øjeblik af intetheden og evigheden endnu engang...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes det er rart, at vide, at du er en ung kvinde med naturlige sunde interesser :D
Den slags kan vi kun få for få af ;)

Anonym sagde ...

Hm... det er et underligt emne (for mig) at blive sentimental over... men alligevel :)

Der var aldrig nogen, der havde indviet mig i begrebet onani, så jeg troede, jeg selv havde opfundet det. Imagine my surprise, da orgasmen skyllede igennem mig, og der kom noget klistret, røgfarvet stads ud af pikken...

Jeg syntes dog, det var en god opfindelse, og jeg testede den vel ti gange mere alene på premiereaftenen.

Cherry sagde ...

@Rovdyr
Jeg er helt enig. Mine veninder, der ikke onanerer er nogle snerpede nogen, der ikke helt forstå hvad et sex drive kan betyde. IKKE at forstå sådan, at alle skal være lige så liderlige og facinerede af deres erotiske impulser, som mig, men vi skal jo alle sammen være her, ik?! ;-)

@The Human Stain

Jeg ved ikke om det er den rette reaktion, men min første reaktion var: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA - højlydt ud i lokalet!
Hvor er det sødt at du synes du var så innovativ, og så rendte alle vi andre bare rundt og gjorde det samme ;-)
Men ja, kan du ikke bare huske den første orgasme? Det var som om man havde ventet på noget hele livet, og endelig kom det! Så forløsende!