mandag den 17. september 2007

En ode til DR2

Hvor er DR2 vidunderlig. Den overrasker for hver en dag, der går. Jeg står op til P1, men går i seng med DR2. I aften er det en helt særlig god DR2-aften.
Først fik jeg stimuleret mine karriere- og generelle tanker om mennesker i "Magtens Mennesker". Så var Deadline på skærmen - i aften med Helle Thorning og Margrete Vestager. De blev holdt i stram snor af den dygtige jounalist, Martin Breum. Nu er der så Den 11. Time - det mest pudsige, underfundige, underspillede show i mand minde med altid herlige Michael Bethelsen.


Og så skulle man tro aftenen var fyldt op med godter og overstået - men nej!: Bagefter er der premiere på ingen mindre end Drengene fra Angora. Og så er John Stewart på med sit Daily Show; primært om en mand, jeg heller ikke bryder mig meget om (George Bush!), og den vidunderlige mand Clement Kjersgaard afslutter min aften af med sit intelligente magasin fra USA. Hvor heldig kan man være? Jeg bliver helt elektrisk!

Men hvorfor er alle hovedpersonerne mænd?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er helt og aldeles enig.
DR2 styrer!

Anonym sagde ...

Måske skulle man bare afskaffe DR1 og lade DR2 overtage sendefladen? ;)

Anonym sagde ...

@Lenore
Nah. Det går sgu ikke.
Der skal også være plads til noget til folket.

On a different note.
Jeg har et hemmeligt crush på hende der fra Friluftshaven - et underligt program. Men jeg synes af en eller anden grund, at hun er lidt lækker.

Ups. Nu er det så ikke hemmeligt mere.

Frække Rikke sagde ...

@ alle

Det var da herligt som vi kan blive enige her for tiden! ;-)

Hurra for high brown, fancy pancy og den kreative klasses underholdning HAHAHA