søndag den 16. september 2007

Min helt egen tid

Så blev jeg droppet: "Hej XXX. Jeg bliver desværre nødt til at aflyse i aften, vi snakkes. "Mr. T".
Så prøvede jeg at hente en ind fra bænken - den jydske betjent - men han var optaget.
Men så kom jeg i tanke om, at jeg jo kunne nørde studium, læse i de bøger jeg har lånt på biblioteket, blogge, og måske gøre min sambo den tjeneste at rydde op efter gårdagens fest...



Og så har jeg en fribillet til biografen liggende, og elsker at gå i bio alene, og ellers kommer der jo også Forbrydelsen (elsker dr1-serier!) Og så var der jo også legetøjskuffen man kunne benytte og gøre som onanea :-D
Hvor kan det være skønt når andre forærer en noget tid!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har ingen planer i aften.
Så du kan da invitere mig i bio eller på Forbrydelsen.

*GG*

Frække Rikke sagde ...

Du er da en ustyrlig nørd :-P

Anonym sagde ...

Nah.
Keder mig bare.
Og vil gerne i biografen.

Anonym sagde ...

Men forstår godt, at du ikke tør... :-P

Anonym sagde ...

Så Mr. T. er altså i dette tilfælde The Fuck Nazi som bare råber "no fuck for you!!" inden han smider en ud af butikken? :)
Håber du finder noget godt, at bruge tiden til.

I øvrigt en henvisning til en Seinfeld person a.k.a. The Soup Nazi - det eneste afsnit jeg synes var sjovt :D

Frække Rikke sagde ...

@Rovdyret

Jo tak, men jeg kunne jo ikke se selve afsnittet desværre (men jeg kan normalt heller ikke lide Seinfeld - jeg forstår det simplethen ikke!).
Og jo, har faktisk haft en dejlig, flittig dag - og så på min hade-ugedag: Søndag!
Så, no fuck for me, men masser af "Aaaah, så fik jeg det gjort!" :-)