fredag den 31. august 2007

Sexdating med menesker

"Sexdating" lyder så kynisk, og ja, der er en bunke mænd, der skriver "hva' så, ska' vi knep'?" og sender et billede med af en virkelig skæv tissedreng. Og ja, der er de mere mærkelige som indslag som fx en mail, jeg har fået to gange nu: "Se mig være din slavedreng og sluge mit eget sæd på cam". I begge tilfælde kan jeg afsløre, at jeg har sagt "nej tak", men at jeg da i sidste tilfælde var nysgerrig på den der der-er-en-bus-der-er-kørt-galt-måde, men humøret imødekom ikke nysgerrigheden, så sædspisning må jeg have til gode.
Men, det jeg ville frem til er: En hel masse mænd - langt de fleste - sender søde, venlige og opstemte mails med et billede af deres nøgne krop, deres ansigt eller en præsentabel legemsdel. Og der er så meget hjerte bag nogle af mailene, at det næsten er hårdt at skulle sige "Desværre, jeg ser en anden" som respons.

Og for tiden ser jeg en anden. Han er fra sexdating, og "ser" er overdrevet - Vi sms'er og skal mødes i næste uge. Det er meget teenage romance goes Kanal København efter 24. Og det er en meget dejlig drøm, vi har sammen. Mon den kan blive virkelig?
Jeg læste et halvkedeligt interview med Tina Dickow i Berlingeren i dag, og sådan, som hun har det med at sidde trygt og godt i Danmark, sådan har jeg det sædvanligvis med faste forhold: Giv mig luft og lad mig lide lidt - jeg vil mærke, at jeg lever! (Min udlægning!).
Omvendt så så jeg hr. Madonna i går i toget trøste sin kæreste, der var stresset (!), men der var absolut ingen luder i ham. Jeg vil vist stadig have luderen, mens jeg håber på, at der en dag kommer en mand, der rummer begge aspekter - Madonna og luder!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ak ja. Har selv stået overfor problemstillingen: Sadist (med smag for masochisme) og "kærlig-kæreste-som-jeg-kan-forelske-mig-i".

Har været sammen med de kedelige, søde typer og de farlige, sexede typer. Fatter ikke at det har lykkes mig at finde den perfekte blanding. Om alle er så heldige, kan man aldrig garantere, men jeg tror egentlig at dit ønske om både madonna og luder ikke er helt så svær at finde, som det forekommer (det kommer selvfølgelig lige an på hvad du lægger i ordet luder - kunne være fedt at høre din udlægning af hvad han skulle være til og hvordan han skulle være på det punkt) Det svære er også at kunne forelske sig i ham ;-)

Mmm... tror jeg skal til at kalde min kæreste for luder *lol*
Alt jeg kan sige er, at

Anonym sagde ...

Hov - fik ikke det sidste med:

Alt jeg kan siger er, at du ikke skal tabe modet ;-)

Cherry sagde ...

@aida

Tak for kommentaren.

Ja, jeg har været igennem de samme to grupper.

Der er med garanti nogle blandinger af de to grupper i én mand på sexdating.dk et sted, men der hvor jeg finder det svært er så at være deres drømmekvinde på en date, der varer et par timer ;-)

Jeg tror jeg vil gøre mig nogle flere tanker og skrive et indlæg på baggrund af din kommentar.

Tak for inspirationen.