onsdag den 29. august 2007

Date nr. 2 med en rødmosset herre

Ja, jeg fik aldrig skrevet om min anden date med den rødmossede herre, men Human Stain var så venlig at minde mig herom ;-)

Jeg gik i bad og gjorde mig egentlig klar til et 'stur stur nummer'! Jeg satte mig i bussen og fik søde, forventningsfulde beskeder på min rejse til Amager. Han hentede mig ved stationen og var til min store ærgelse stadig lysserød og havde rygerynker (Jeg hvade ellers bildt mig selv ind, at det nok var fordi, han havde taget solariesol den første dag vi skulle mødes).
Hans lejlighed var meget lille; gangen trang, toilettets bund brunlig, væggene malet 90'ergule og sofaen var en seng med et forvasket lagen, 2 bamser og en dyne som ryglæn. Jeg troede ikke jeg var snobbet, og da slet ikke med hensyn med møbler - mine kommer jo fra andres storskrald - men det er jeg åbenbart, for lejligheden gjorde en forskel.
Jeg fik serveret sammenkogt ret og cola ved et lille bord med en køkkenrulle. Tv'et kørte i baggrunden, og jeg fik at vide, at det var meget praktisk, hvis nu der var nogle kiksede pauser i samtalen...
Aftenen sluttede med et knus kl. 23 og en senere sms fra ham, hvor der stod han gerne ville have kysset.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tja, hvad skal man sige :-) Nogle ting skal bare ikke være, og dette lyder godt nok som en af dem. Det er der jo ikke noget at gøre ved.