onsdag den 29. august 2007

Freak out!

Natten byder på mange indlæg herfra, for jeg er nu på tredje nat uden reel søvn. Det lykkedes mig at falde lidt hen et par minutter, men mine tanker freakede helt ud under temaet "ud med det hele", og jeg forestillede mig, at jeg smed alle mine ting ud ad vinduet - og min sambo med. Fantasien, drømmen eller tvangstanken sluttede med at jeg forestillede mig at jeg også fjernede alt mit hår... på hovedet! Åh, det var dejligt!

Jeg er stresset for tiden. Har mere end ét såkaldte vidensjob og et studium, der starter op igen mandag. Jeg har sovet meget få nætter for mig selv pga. udenlandske, jydske og lokale venner, der har overnattet i alt fra én nat til en laaaang periode gennem de sidste tre måneder. Jeg har arbejdet frivilligt, og jeg har plejet udenlandske venner i to lande og sommerens familiefødselsdage. Jeg har fuldt med i agurketid, studiekvotienter og skattedebat. Jeg har været klar på kaffedates og kærlighedsdates og sexdates. Og jeg har smilet og smigret og skabt mig.
Jeg har givet og jeg har modtaget en masse, og nu er jeg træt og tager hjem til de gamle, tager datterrollen på og går i hi.

Jeg er så tidstypisk, at det kan skræmme!

Ingen kommentarer: