onsdag den 29. august 2007

Not so tough



Okay, så jeg har en samvittighed. Jeg har meldt mig syg fra sidste de sidste to bebyrdede dage på sommerjobbet. Jeg sendte en meget ydmyg mail til min chef i nat hvor jeg beklagede mange gange. Jeg har intet hørt fra hende.
I morgen sygemelder jeg mig igen fra mit andet job. Mine kolleger får en ekstra byrde af den grund, en stor en. Og jeg får problemer med at holde oplægget mandag. Der er en masse mennesker der bliver påvirket fordi lille jeg bliver væk.
Men altså... Hvis jeg ikke siger fra i en alder af 25, så siger jeg vel heller ikke fra, når jeg 45 eller 65?! Jeg ved godt jeg selv har sagt ja til et tredje job i sommeren sideløbende med de to faste og ansvarsfulde jeg har i forvejen. Det skulle jeg nok ikke have gjort. Men jeg har gjort det af et godt hjerte. I det tredje job var det mig eller ikke nogen, der blev ansat.
Men stadig... Jeg ville ønske jeg kunne leve op til alles krav eller bare mine egne. Men stress har ramt mig før med depressioner til følge og den får ikke lov igen!

Ingen kommentarer: