tirsdag den 21. august 2007

Date nr. jeg ved det ikke

Jeg forstår ikke hvad der skete. Han var vældig sød og rar. Ikke så dejlig som på billedet, men det er de jo aldrig. Han var let at snakke med, havde et sødt smil og virkede afslappet. Jeg kunne alligevel ikke abstrahere fra de små ting: han var lidt lysserød i huden, øjnene var måske lidt små, hans tøj var poppet på den der jeg-fornægter-jeg-er-30-måde, og så har han jo ikke den der akademiske, snobbede baggrund.
Vi fik et par øl på Hviids og snakkede om socialdemokraterne og rygepolitik, om sexdating og webcams, om vores forældres baggrund og film. Vi besluttede os for at gå en tur efter vi begge havde tilstået det usigelige: at vi var rygere. Og der, midt på Strøget tænker jeg så: "Narj, han er ikke kærestemateriale, men jeg kan da godt bruge ham for en nat". Så jeg spørger om vi skal hjem til ham og kysse - ligeud, sådan! Han siger, at det roder. Jeg bliver stædig, for han skal jo ikke afvise mig. Jeg insiterer på, at det er ligemeget, men han holder fast på rodet. Han spørger om vi da ikke kan ses en anden aften, og lige så listende køligt kommer det: "det ved jeg såmænd ikke, det kunne vi måske... det ved jeg ikke...". Og lige der, der finder jeg ud af at manden har følelser og at jeg har tisset på dem med en tyk, hård stråle.
Vi skal ses på lørdag...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sjovt at læse om sådan en date fra "den anden side". Jeg netdatede selv en del for nogle år siden, men jeg holdt op igen, for det var ikke lige mig. Jeg fandt det akavet, når man helt bevidst sidder og bedømmer hinanden, og på en eller anden måde kom jeg aldrig videre end til det med Socialdemokraterne... det er der jo ikke meget sex over.

Men jeg synes det var flot af dig at give ham en chance mere. Jeg kan godt sætte mig i hans sted, og man er lidt følsom, når man oprigtigt har gjort sit bedste, uanset om det så netop derfor bliver forkrampet. Jeg håber, at I ikke begge fik noget godt ud af af det (eller får noget godt ud af det; kan ikke lige overskue datoerne :-))

Cherry sagde ...

Tak for kommentaren.

Jeg nyder din blog, human stain.

Tja, den anden date må jeg vist hellere skrive om, så dagens indlæg er hermed på din opfordring, om man så må sige!

Anonym sagde ...

Der er vist et eller andet teknisk problem på smartlog; i hvert fald kan jeg ikke besvare dit indlæg.

Nå, men ikke-intellektuelle indlæg er meget velkomne på min blog :-) Det er en modsætning for mig, at jeg sidder og skriver højpandet om sanselighed. Jeg prøver at kompensere for det i billedvalget.

Angora-drengenes dopingvideoer kan du finde hos Zenia her:
http://effenbergers.blogspot.com/2007/05/betydningsfuld-stoffri.html

Cherry sagde ...

Tak for tilbagemeldingen ;-)

Jeg vil straks forberede mig på at ROFL over Angoravideoen igen!