tirsdag den 21. august 2007

Sexdating

Jeg har af flere omgange haft en profil på sexdating.dk.
Jeg har ledt efter almindelig sex, dominans, romantik, en kæreste, nogle at bytte billeder med og bare hyggesnak. Jeg har heddet Chatelet, mademoiselle, mine initialer og - nu noget fjerde.
Jeg har mødt en ung far, der arbejde som håndværker. Vi bollede på en dyne på stuegulvet med rødvin og stearinlys.
Jeg har mødt en betjent under uddannelse, som elskede høje hæle, nederdel, rød læbestift og slutty undertøj. Ham onanerede jeg meget for med vibrator og dildo og ellers dyrkede vi en del sex forfra og bagfra på spisebordet. Han skule aldrig være kærester med en fra sexdating, sagde han.
Så var der ham, jeg mødte ud for hovedbanen, der kørte mig til Køge i en stor, hvid varebil. Den dag var jeg ikke stolt af mig selv, men selvom jeg ikke kunne slappe af, var sexen egentlig fræk nok - tilfredsstillelse i høje hæle og strømper på alle 4 på en hotelseng med numsen mod spejlet.
Så var der vist nogen indimellem, men den sidste fra den omgang, jeg kan huske var skolelæreren. Vi var eksklusive i et stykke tid. Ikke kærester, bare folk, der bollede og ikke bollede andre.
I denne omgang var der den fraskilte, der ikke overlevede et flyt til Jylland, som tog mig lidt hurtigt på en madras i hans tomme lejlighed efter at han havde set lidt på min krop og mast min klit. Og herefter en ny betjent, der var meget nervøs og ret kedelig i sengen.
Så var der filosoffen, der tændte på dominans og gav mig lidt smæk og lussinger og bestemte hvad og hvornår. Han duftede ikke så godt, og en stærk dunst af nervøs sved og pik skulle vaskes af min mund, da jeg kom hjem.
Den nye betjent igen... denne gang på rødvin og frisk på at blive domineret og i anden omgang at dominere mig. Men forhelvede min klit sang af smerte næste dag.
Så var der en pause, og så en date, som beskrevet for 2 indlæg siden.

Ingen kommentarer: