fredag den 19. oktober 2007

Store og små problemer

Jeg ryttede op i min undertøjs- og goodieskuffe. Ved siden af undertøjet fandt jeg:
1 stor gummidildo, jeg ikke har brugt i lang tid
1 plastikdildo (egentligt en vibrator)
Elskovsterninger
Diverse småting
3 (!) fuldstændigt ens små vibratorer


Kun én af de tre små vibratorer skulle være vibratorEN, men den sidste jeg købte kørte ad helvede til i forhold til den, jeg ville erstatte - og pludseligt lå de alle tre ved siden af hinanden. Hvad gør man så for at finde dem, der duer? Jamen, man tester alle tre.
Den første orgasme blev faciliteret af en nogenlunde vibration og behøvede ikke anden støtte end tanker a la "mand klæder mig af".
Den anden blev sat godt i gang, men det viste sig, at det var den ældste vibrator, som gav gode kraftige stød afbrudt af sammenbrud. Den krævede lidt ekstra hjælp; tanker om flere mænd omkring et middagsbords begær af min nøgne krop.
Sidste forsøgskanin fungerede som den første. Den var nogenlunde, men fantasien skulle op i omdrejninger, og de før omtalte mænd havde ikke tøj på længere.

Tilværelsen indeholder heldigvis også de små problemer.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

O, problemfyldte liv! Jeg har faktisk også mine dildoer liggende sammen med mit undertøj.. hvorfor egentligt.. hmm

Frække Rikke sagde ...

Ja, det ved jeg ikke. Måske fordi, at hvis de lå med trøjerne og man sagde til veninden, hun godt måtte låne sådan en... Ja, så fandt hun ens forrådskammer ;-)

Anonym sagde ...

Lige en kommentar til din sjove lille undersogelse af, hvem kvinder helst vil i seng med:

Altsaa - Frank Sinatra er jo doed, er han ikke?

Og Mogen Lykketoft... oeh... no comment... :-D Har godt nok sagt goddag til ham engang, meeeen... blev ikke ligefrem liderlig.

Det efterlader jo ikke de store alternativer til Georgie-manden, som jeg stemte paa, selvom jeg egentlig ikke er vild med ham overhovedet - og nej, jeg KAN ikke lade vaere med at svare paa den slags undersoegelser! :-)

Maaske ville en undersoegelse med lidt mere ligevaerdige konkurrenter vaere mere interessant? Selvom den maaske ville vaere mindre morsom...

Men sej blog (jeg er 1. gangsbesoeger) og en dejlig overraskelse, at du linker til mig :-)

Frække Rikke sagde ...

@Den Onde Hund

I know! Jeg prøvede at finde pendanter til marilyn, paris og Anne. Men jeg kunne sgu ikke finde på noget bedre. Jeg tager imod forslag!
Forøvrigt slettede blogger.com nogle stemmer, da den pdaterede, så resultatet bliver ikke helt fair.

PS Hvordan kan du IKKE være vild med George? - han er da MANDEN!

Anonym sagde ...

Jeg ved det ikke. Jeg tror, jeg synes han er lidt for "renskuret"... Lidt for perfekt. Dog spiller han rigtig godt i nogle af sine film.

Jeg tror, Aidan Quinn er min favorit blandt hotte skuespillere. Da jeg var teenager, var det selvfoelgelig Johnny Depp! ;-)

Den engelske skuespiller Micahel Caine var ogsaa en hottie, da han var ung... Nu er han desvaerre blevet lidt smaafed:-/.

Hvad med Anders Fogh i stedet for Mogens Lykketoft? Paa en maade mere klamt, men jeg tror umiddelbart, flere kvinder forbinder ham med sex end Mogens L.

Eller Don Oe? Why not... :-D

Hvis der ogsaa skal vaere en gammel skuespiller, taenker jeg umiddelbart... Robert Redford? Jack Nicholson? Gregory Peck? (nok ikke saa mange, der kender ham + er afdoed... Men det er Marilyn jo ogsaa... Medmindre hun i virkeligheden lever skjult paa en oede oe sammen med Elvis Presley og Prinsesse Di;-)... James Dean? (selvfoelgelig ogsaa under jorden nu). Hmm... Jeremy Irons? (Endnu en af mine personlige favoritter).

Frække Rikke sagde ...

@Hold da op. Du er mere innovativ end jeg er ;-)