mandag den 8. oktober 2007

Min hverdag - lidt arbejde, lidt sex

Åh, hvor er jeg da kedelig for tiden. Jeg går og spekulere og får gøremål til at finde deres plads i hverdagen.

Jeg har pt. 3 netværk, der hiver i mig for at få mig og min fremtid til at trække i deres retning; 3 fremtidige jobmuligheder, der så småt kan påbegyndes nu. Jeg burde være ekstatisk over at der er så mange, der ser mig som en god potentiel BIIIP, men i stedet er jeg bare træt, og når jeg taler med det ene hold, føler jeg, at jeg holder det andet for nar. Men fremtiden begynder først om 2 år, når jeg er færdig med min kandidat, og 2 år er lang tid i min verden. Der er meget jeg vil nå inden, og jeg kan nå at ændre holdninger og interesser mange gange (det ville ligne mig!). Så jeg kan ikke afgøre min fremtid i dag. Jeg rækker dem alle en lillefinger, men ingen af dem får hele armen før om i hvert fald ét år! Basta! Det svære er så at holde gryderne i kog samtidig med at jeg har is i maven og holder fast i armen. Og det er svære end det lyder.



Til gengæld fik jeg sex i lørdags, hvilket faktisk inkluderede mad, dvd og overnatning - en sjældenhed i en singlekvindes liv. Det var rigtig hyggelig. Jeg blev taget imod af en mand, der var bagefter og derfor ikke havde nået at få tøj på sin lækre, velskabte, maskuline krop. Tømren og jeg tulrede rundt i mørket efter dvd, slik, sodavand og junk food og ævlede om ingenting. Så spiste vi og så et eller andet underholdningsprogram, nussede og kyssede lidt. Og så gik vi ind til tvet i soveværelset, satte en rigig god lørdagsfilm på og så forsvandt tømrens hoved ned mellem mine ben i en halv time. Aaaaaaah! Jeg var ellevild, for det var dagen før jeg fik maler i opgangen, så der var åbnet for alle de lystige sluser. Tømren tænder tydeligvis på stillingen, så han fik lov at blive ved og blive ved og blive ved indtil jeg bare må mærke ham i munden og oppe i mig. Den dejlige mand og hans g-punktspik tog mig som sædvanligt i duracelltempo med få intime, langsommere perioder, hvor jeg blev kysset og aet over håret (igen en sjældenhed i sexdating!). Mine udtalte lyster, safter og støn gjorde, at den søde mand ikke kunne så lang tid som han sædvanligvis kan, men det er okay, for da vi var færdige, var min krop blevet gennemforkælet i en hel time, og så kan jeg jo ikke tillade mig at klage.
Vi spolede filmen tilbage og så den, før jeg lagde hovedet under dynen og vækkede hans ven til dåd, så jeg kunne blive forkælet en sidste hurtig gang inden søvnens komme.
Det var virkelig en hyggelig aften. Tak til tømren.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan godt forstå din frustration job-wise. Tror det er en fornuftig strategi at holde dem lidt hen. De forventer heller ikke, at du binder dig to år før, du er færdig. De så måske gerne, at du gjorde det ét år før - eller et halvt år. Det er i hvert fald min erfaring. Men hvis de er interesserede nok, så er tilbuddet der også stadig, hvis du venter til du er helt færdig med studiet. Og så har du mulighed for at være mere sikker på, hvad DU har lyst til.

Selvom du på den anden måde selvfølgeligt kan få hele beslutningen ud af verden lidt tidligere...

What to do, what to do... :)

Anonym sagde ...

Må skulle man blive håndværker :-)

Frække Rikke sagde ...

@Lenore
Oh, det var lige det jeg trængte til at høre! Tak.
I første omgang smider jeg flere parametre på bordet - løn og nogle andre, der skal justeres, og så tror jeg jeg bliver mere tilfreds med min situation. Så kan jeg så småt begynde at assistere dem og have råd til en rengøringsassistent mv. herhjemme - så kan jeg måske overskue det. Man må jo skære ned et sted for at skrue op et andet.

@Chefen
Ja, eller brandmand, politimand, fængselsbetjent eller noget andet stereotypt maskulint, hvis det er fordi man vil have mig ned og ligge ;-)

Anonym sagde ...

.... hvad med Hulemand? Det bliver da ikke mere stereotypt maskulint end det ;)

Anonym sagde ...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Frække Rikke sagde ...

@Rovdyr
Eijh, det var måske lidt for naturligt... Jeg tænker stor, lugtende, behåret, ucivilseret, dårligt kommunikerende (Og hov, som jeg skrev de ord, lød det egentligt meget godt alligevel?! :-D)

Anonym sagde ...

Præcist ;)
Du kunne vel nok trænge til, at blive slæbt ind i hulen og blive snavset lidt til i selskab med en uciviliseret grobrian?