mandag den 1. oktober 2007

Definitionen på udtrykket "sur røv"

Hej. Mit navn er Rikke og jeg er en udsætter (Må jeg høre jer sige: "Heeej Rikke"?).
Denne gang er det faktisk lykkedes mig at udsætte en meget vigtig opgave i mere end et halvt år, fordi andre blot har haft en forventning om, at den snart blev løst, men ikke har krævet at den var løst på en bestemt dato. Og selvledelse er tydeligvis ikke noget jeg gør i.
Jeg havde endelig fået hul på opgaven. Jeg havde startet med at lave den værste del, for virkelig at føle, at jeg var igang. Det tog mig 3 måneder at komme igennem den værste del; ikke tre måneders tid men nærmere 3 måneders dårlig samvittighed og lidt tid. Endelig blev jeg færdig med den del, og kunne gå i gang med den mindre svære, for endda at nå det decideret lette.


I aften blev jeg endelig færdig med det hele - ikke til et 13tal, men til en 9'er, og det også godt nok engang imellem. Så skulle jeg smække delene sammen. Den første og sværeste var væk. Pist væk. Så væk, så man skulle tro, den aldrig havde været på min computer. Den efterlod sig kun et lille clue, og det var: den er blevet smidt aktivt i computerens papirkurv, som er blevet tømt af computerens ejermand (aka Rikke!).

Det er sgu da sur røv!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh Rikke, din klovn :-)
Vi ved jo alle godt at man skal tage backup, men jeg gør det heller ikke. Du kan da ikke ha en sur røv :-)

Anonym sagde ...

Damn, jow, dét er sgu sur røv...

Anonym sagde ...

Avs... så lærer man det med back-up. Efter windows crashede på min computer for et par år siden har jeg altid taget back-up af ALT. Og specialet var ingen undtagelse... damn. At forestille sig at miste hele specialet et par dage før aflevering...

Frække Rikke sagde ...

@ Kontorchefen
Ej, min egen røv er da altid frisk og frejdig! ;-)

@ Alle
Ih, jeg hader det afsnit hvor Carrie (sex and the city selfølgelig) ikke har backet up. Jeg synes hun er så latterlig og uansvarlig, og se så mig selv: Jeg er Carrie. og har jeg nævt det er en sag, der drejer sig om 30.000 kr? :-(
Men ok, fra nu af backer jeg!

Frække Rikke sagde ...

Jeg lavede skidtet om, sendte det afsted og nu føler jeg mig helt ekstremt fri! Aaaaah!

Anonym sagde ...

behovet for at se:)