fredag den 9. november 2007

Splittes

Er det kun mig, der er splittet i to ind imellem?

Jeg oprettede en ny elitedaters-profil i går aftes. Åbenbart fordi jeg vil have en kæreste? Jeg ved det ikke. Jo, det kunne være hyggeligt at gå ud med en fyr og have en at ligge i sengen med hele søndagen. Men jeg skal jo så også love mig selv ud til ham og kun ham?! Og umiddelbart er der for mange ting, jeg skal før jeg kan det.


Jeg har fx ikke været i seng med to mænd på én gang endnu, og jeg har endnu ikke fundet nogen, der har lyst til at tage til Manifest, Klub Sort eller Warehouse9, der kan tage det "alvorligt". Jeg kender ikke nogen, der er outrere og synes det er fint at kysse på tværs en festlig nat igennem og bare giver los! Og det ville jeg nu hellere end at være kærestekedelig.
De fleste af mine venner er vældigt pæne - selv dem, der mener de ikke er det. Og de synes min livsstil outrer bare fordi jeg dyrker sex med mænd jeg finder på nettet. Altså, der skal åbenbart ikke meget til.

Der er så meget man skal nå før man dør!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu er utroskab jo opfundet, så der er en løsning på, hvordan du på en gang kan finde en kæreste og undgå at være kærestekedelig...

Frække Rikke sagde ...

Hov hov, det må man vist ikke. Må man? Hvad ingen ved har ingen ondt af eller hvordan er der nu...? ;-)

Anonym sagde ...

Nu vil jeg nødigt være en tørvetriller, men jeg mener det ret alvorligt. Med mindre du regner med, at du om fem eller ti år pludselig ikke mere har lyst til en masse spændende sex, så er accepten af utroskab under en eller anden form din eneste mulighed for at få en kærste. Det vil sige, alternativet er at du lever ulykkeligt.

Hvad skal jeg sige... gloomy friday :)

Frække Rikke sagde ...

Hmm, det vil jeg lige tænke over. Måske jeg skulle skrive et indlæg om utroskab. ;-)

Anonym sagde ...

Find en kæreste, der er swinger ;) Det er langt mere holdbart end utroskab.