onsdag den 7. november 2007

Afstemning om afstemning

Den nyligt afsluttede afstemning handlede om hvilke faktorer man stemmer efter. Jeg blev gjort opmærksom på det manglede en valgmulighed, der gik på den enkelte kandidats holdninger til enkeltsager. Og netop den kategori ville jeg egentligt selv vælge i dag, da jeg har erkendt jeg ikke kan blive enig med et parti. Anyway, her er resultaterne:

49% sagde de stemte ud fra partiets ideologi
22% sagde partiets holdning til enkeltsager var tungen på vægtskålen
20% svarede "noget femte"
6% sagde de stemte ud fra det partiernes repræsentanter siger under debatter
1% stemte efter partiets repræsentanters umiddelbare image

Det kommer bag på mig at næsten halvdelen af de 60, der svarede stemte ud fra ideologi. Hvor traditionelt?! Og så tænker jeg også på, om man er bevidst om det, hvis man stemmer ud fra politikernes image?

Den nye afstemning handler om, om man er til at give eller få en finger eller bliver slikket/slikker i numsen under sex.
Jeg er nysgerrig. Det er mit klare intryk at numse og numsehuller er det helt store og helt frække selv for missionær-monogame mennesker i 2007. ;-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Numser. Jeg ELSKER numser. Bide, slikke, slå, ælte, ta...
Giv mig numser ...

Frække Rikke sagde ...

hahaha, ja me too

Lenore sagde ...

Mht. valgafstemningen.. så er det jo også muligt, at folk stemmer ud fra flere faktorer. Image spiller nok altid ind, bevidst eller ubevidst. Men ideologi betyder da også noget for mig (menneskesyn, værdier og grundholdninger)..